בניגוד ללוחות שיש, גרניט, אבן וקוורץ בלוחות הסטארון החיבורים לא נראים.
לוחות הסטארון בלתי חדירים ואינם סופגים מים ולכן הם היגייניים לחלוטין ועמידים בפני עובש ובקטריות. מה שעושה אותם פופולריים מאד בשימוש במפעלים לייצור מזון, במפעלי תרופות, בבתי חולים, במעבדות רפואיות ובמטבחים מוסדיים.

חברת מזונית, יבואנית גדולה של כל חומרי הגלם לתעשיית הנגרות ומשווקת לוחות אבן אקריליים תחת שם המותג STARON מתוצרת חברת SAMSUNG.
מדובר בלוחות דקורטיביים המשמשים לייצור משטחים למטבחים וחדרי אמבטיות, חיפויי קירות ועמודים, ריהוט, טופ לשולחנות, דלפקים חיפויי דלתות, מחיצות ואף אדני חלונות.
הלוחות עשויים שרפים מעורבים במינרלים טבעיים (אבן קוורץ) שנראים כמו שיש טבעי לכל דבר. הגוונים והדוגמאות של ה-STARON מרהיבים ביופיים ומקנים מראה עשיר לכל חלל בבית או במבני ציבור וזאת בשל עוצמת הצבעים והמראה הזכוכיתי שלהם.

בזכות החומרים המרכיבים אותו ניתן לשלוט על גווניו של הלוח ועל מראהו העצובי ולכן ניתן לקבל אותו במגוון רחב של צבעים פסטליים וכן בגוונים ובטקסטורות דמויות אבן ושיש.

היתרונות של משטחי הסטארון.

בניגוד ללוחות שיש, גרניט, אבן וקוורץ בלוחות הסטארון החיבורים לא נראים. לוחות הסטארון בלתי חדירים ואינם סופגים מים ולכן הם היגייניים לחלוטין ועמידים בפני עובש ובקטריות. מה שעושה אותם פופולריים מאד בשימוש במפעלים לייצור מזון, במפעלי תרופות, בבתי חולים, במעבדות רפואיות ובמטבחים מוסדיים.
לוחות הסטארון קלים לניקוי ולתחזוקה שוטפת, קלים לתיקון וניתנים לחידוש. לוחות הסטארון עמידים בפני אש, מכות, כתמים וקרני UV ולכן צבעם לא דוהה.

בזכות מבנהו ואטימותו, משטחים המיוצרים מסטארון נחשבים כשרים לכל ימות השנה לפי אישור (בכתב) של "מכון צמת" (צוותי מדע ותורה) שבדק את הלוח והכשיר אותו כאמור.
עיבוד הלוחות ובניית רהיטים וחלקי רהיטים מסטארון הוא תהליך פשוט מאוד ונעשה לרוב באמצעות מכונות הניסור, הכרסום והעיבוד הרגילות הקיימות בנגרייה. קל מאוד לכרסם בפני השטח שלו צורות, לכרסם שפות צורניות, לקדוח, לחרוץ, לשייף וכן הלאה – הכל כמו בעבודה עם עץ רגיל.

עוד מהיתרונות של ה"סטארון" הוא האפשרות לשלוט על צורניותו: ניתן לכופף אותו על-ידי חימום בטכניקה פשוטה וכך להתאים אותו למוצרים משתלבים אחרים; ניתן ליצור ממנו בקלות מוצרים נוספים, כמו עמודים גליליים או מרובעים, קרניזים וכן הלאה.
כאשר רוצים לשלב משטח עבודה מ-STARON במטבח, באמבטיה או במעבדה, ניתן ליצור רצף אחד בין המשטח לכיור, וביניהם לכיריים, ללא כל סימני חיבור נראים לעין, כאילו הם נוצקו בתבנית כיחידה אחת. כמו כן, אם יש למשטח דופן למניעת נזילות, ניתן ליצור אותה כיחידה אחת של המשטח, ללא כל סימני חיבור. הדבר נעשה כאמור, בעזרת כלי עבודה רגילים ובסיוע דבק מיוחד שמסופק עם הלוח ע"י חברת מזונית.


כדי להקל על יצרני הרהיטים את בניית המשטחים, חברת מזונית מיבאת גם מגוון רחב של כיורים למטבחים, לאמבטיות ולפרוייקטים ציבוריים. ניתן לקבל כיורים מרובעים, כפולים, ואליפטיים בנפחים שונים וכך, כל מה שנותר לעשות הוא לבצע את החיבור המלא, שכאמור פשוט לביצוע ומקנה למשטח ולכיור מראה אחיד.
לצורך ייצור רהיטים ומשטחים, מסופקים לוחות "סטארון" במידה קבועה של 3660X760 מ"מ ובעובי 12.3 מ"מ; עם זאת, לצורך ייצור דפנות של רהיטים ולשימושים עיצוביים שונים כגון חיפויי קירות ועמודים, מוצעים הלוחות בעובי 6 מ"מ.

"מזונית" מציעה את לוחות ה-STARON ב-25 גוונים מרהיבים כאשר שישה מהם שייכים לסדרת המעצבים של Staron הנקראת Tempest והם בעלי מראה עשיר ומיוחד המכילים גבישים שקופים, סדרה זו קשיחה יותר מגווני הסדרה הרגילה.

למידע נוסף צרו איתנו קשר. נשמח לעמוד לשירותכם.