את הפורמייקה מייצרים מנייר קראסט, דהיינו נייר אריזה. כל הנייר ספוג במלמין נוזלי ומעל יש את היחידה שמעניקה ללוח את המראה הרצוי. לאחר שהנוזל נשפך על כל שכבות הנייר, מכניסים את הלוח לכבישה חמה בלחץ וחום גבוה עד שמתקבל לוח קשיח בעובי של פחות ממילימטר ועד שלושים מילימטר לכל היותר – ככל והפורמייקה מיוצרת עבור בניית מטבח, הרי שעל הציפוי להיות דק ורצוי שלא יעלה יתר על המידה ממילימטר.

עם התפתחות הטכנולוגיה, התפתח גם כל התחום באמצעותו מייצרים פורמייקה כך שלכל לקוח ישנה התאמה מלאה בין מה שניתן לרכוש לבין הרצון ההתחלתי והעיצובי. הפורמייקה מיוצרת במגוון נרחב של צבעים לרבות רזולוציה של גוונים וניואנסים דקים. גימור הפורמייקה משתנה בהתאמה לדרישה החל מהמראה המחוספס, בעל מראה קטיפתי, שילוב טקסטורת משי ועוד. כדי לאפשר לכם את הבחירה המדויקת של לוחות פורמייקה בעיצוב המומלץ עבורכם, הכנו עבורכם רשימה מקיפה של כלל סוגי הפורמייקות מהן אתם יכולים ליהנות. המשיכו איתנו.

הכירו את פורמייקה נאנו

פורמייקה ננו היא הלכה למעשה טכנולוגיה מתקדמת אשר פותחה בגרמניה – השימוש בטכנולוגיה זו על פרקטים מאפשרת יצירה של שכבת הגנה מה שמאפשר את שינוי מבנה הפורמייקה ואת התכונות הנוספות שהיא מעניקה לה. ההגנה מאפשרת הימנעות בין היתר משריטות לצד טביעות אצבעות. עוד באמצעות הננו ניתן ליהנות מתכונות מרהיבות לרבות אנטי הידבקויות , דוחה כתמים, ניקיון מהיר פשוט קל ועוד. ככל ותשקיעו, בין היתר במערך לוחות פורמייקה, סביר שתיהנו ממוצר איכותי לאורך זמן.

טכנולוגיה זו נקראת גם אולטרה – מט ולה שתי תכונות משמעותיות – האחת היא היכולת של הפורמייקה להחזיר אור באופן נמוך מה שגורם לפורמייקה להיות בגוון וצבע אחיד מכל זווית. השנייה היא, עמידת לכתמי אצבעות שומניות – מי שיש לו כיום מקרר או מטבח בו ניתן לראות כל טביעת אצבע, מכיר את העניין ואת הנלווה לכתמים שנראים לעין בכל הזדמנות ומכל זווית. אין ספק כי טכנולוגיה זו מאפשרת לייצר פורמייקה בגימורם שטרם נראו בתחום המדובר.

פורמייקה דמוי בטון

פורמייקה מסוג דמוי בטון כשמה כן היא, מדמה את הבטון המוכר והיפה. אין ספק כי הטכנולוגיה המתקדמת היא שמאפשרת לנו ליצור פורמייקה בעיצוב בטון אך מהן היתרונות המשמעותיים אתם שואלים? את הפורמייקה ניתן לנקות בקלות בדיוק כמו יתר הפורמייקות ולא כפי שהבטון המקורי מאופיין כחומר כלם בפני עצמו. חשוב לזכור ולהבין כי רמת הגימור של הפורמייקה לרבות העיצוב משתנה גם היא בהתאמה לדרישות הלקוח ובין היתר בטון מחוספס ועוד. משום שהפורמייקה כחומר גלם היא חזקה מאוד, ניתן ליהנות ממנה לאורך זמן.

פורמייקה דמוי עץ

פורמייקה דמוי עץ מאפשרת לכם ליהנות מפורמייקה במראה המועדף עליכם החל מפורמייקה עץ דובדבן, פורמייקה דמוי עץ אלון ועוד. מראה העץ מאפשר עיצוב חלל קלאסי ויוקרתי בהתאמה מושלמת לדרישות הלקוח. אתם יכולים לבחור בין העץ הבהיר לעץ הכהה ולהחליט האם אתם מבקשים להוסיף מיני טקסטורות. בדומה לסוגי הפורמייקות האחרים, גם פורמייקה דמוי עץ זו מאפשרת לכם ליהנות ממוצר איכותי שיחזיק מעמד לשנים רבות קדימה וזאת בשל החוזק של לוחות הפורמייקה. כדאי להבין שלמרות שהפורמייקה נקראת דמוי עץ, היא מאפשרת ליהנות ממראה כה אמיתי ואף במגע עם הפורמייקה ניתן לחוש את טקסטורת העץ כאילו היה זה עץ אמיתי.

פורמיקה דמוי שיש

אם אתם מחפשים דווקא את המראה הקלאסי והיוקרתי של השיש, זה הזמן להתעניין בסוגי הפורמייקה השונים אשר מדמים שיש. כמובן שישנם סוגי שיש שונים ומגוונים אשר כל אחד מהם מאפשר ללקוח להתחבר אליו יותר ופחות ועל כן נכון להתרשם מסך הסוגים , הטקסטורות והעיצובים. פורמייקה המדמה שיש מיוצרת במגוון נרחב של צבעים ואף של גוונים ועל כן יש להתרשם ולבחור בין השיש הבהיר לכהה ומה שביניהם גם כאן יכול הלקוח ליהנות מהיתרונות הברורים וביניהם : ניתן לנקות בקלות, עמידות גבוהה לחום, לא ניתן לשרוט בקלות, עמידה למים, עלות הגיונית ומתאימה לכל כיס.

פורמייקה דמוי אבן

אם בקשתם ליהנות מפורמייקה דמוי אבן הרי שאתם יודעים על מה אתם מדברים, מעבר לעובדה הכה ברורה שאבן הוא מראה קסום וייחודי, הרי שבאמצעות הטכנולוגיה המתקדמת וייצור פורמייקות המדמות אבן, כל אחד יכול להשיג את מבוקשו החל מאבן בצבעים בהירים, דרך אפורים ועד כהים. במקביל הטקסטורות משתנות וכמובן הגמורים השונים שמאפשרים לכל מטבח לספוג את הייחודיות המאפיינת אותו ברמה האישית. גם כאן יתרונות הפורמייקה באים לידי ביטוי בצורה ממשית, כך שכל אדם יכול ליהנות מהמוצר לאורך זמן וזאת לצד תחזוקה פשוטה וקלה באופן דרמטי.

פורמייקה פשתן

פורמייקה בתצורה של פשתן מאפשרת לכל אדם ליהנות ממראה מרהיב בצבעים גוונים וגמורים שונים. הפורמייקה מיוצרת בצבעים הבהירים והאפורים והיא מאפשרת הנאה מלאה מכל תכונות הפורמייקה המוכרות והטובות לרבות ניקיון מהיר וקל, עמידות לחום ולמים ועוד. גם אם החלטת בצורה מוחלטת לרכוש את הפשתן, כדאי שתבינו כי ההחלטה מלווה עדיין בהתלבטות משום שסוגי הפשתן ( הפורמייקה) הם רבים ומגוונים. אתם יכולים ליהנות בין היתר מווגה, מפשתן גריי, מפשתן בז' קרמה, לבן, לבן מבריק ועוד.

לסיכום : אם גם אתם מבקשים לדעת מה מתאים לכם בדיוק המרבי, ההמלצה הטובה ביותר היא להגיע אל אולם התצוגה ולהתרשם מהסוגים השונים כי אין טוב ממראה עיניים. ציפוי פורמייקה מאפשר לכם לבחור את הבחירה המדויקת ביותר עבורכם ועבור הטעם האישי שלכם וזאת מבלי להתפשר אז קדימה, הניעו את האוטו והגיעו לבחור את המטבח החדש שלכם.

לעמוד מוצר לחצו כאן

פלטות פורמייקה

פורמייקה דמוי עץ

מזונית פורמייקה

פורמייקה דמוי בטון

פורמיקה שיש

פורמיקה דמוי שיש