משטחי בוצר משמשים בעלי בתים רבים ומגוון זה עשורים רבים ובכל העולם כולו. הבוצר הם לוחות עץ אשר משרים מראה יוקרתי וחם ועצם המראה המרשים הם ממשיכים להיות נדרשים ומבוקשים. לבוצר יש יתרונות רבים ומגוונים ובין היתר הוא אקולוגי (מתכלה), הוא משרה מראה טבעי אשר משתלב בצורה מופלאה עם כל סגנון איתו בחרתם לעצב את המטבח שלכם. כדי להכיר טוב יותר את השימושים של פלטות בוצ'ר עץ אלון, כתבנו מאמר זה.

הכירו את בוצ'ר אלון

פלטות בוצ'ר מעץ האלון נחלקים לשניים : אלון מבוקע ואלון טבעי.

האלון המבוקע הוא עץ בעל סיבים ייחודיים שבהם משתמשים בצורה אנכית או אופקית. לאלון המבוקע מגוון הצבעים של האלון המבוקע נע בין בז' לחום בהיר והוא נוח מאוד לעבודה – חשוב להבין כי עץ אלון מבוקע מעט יקר יותר מהעץ האלון הרגיל. סוג אלון זה הוא הפופולרי יותר ובעיקר בקרב הלקוחות אשר מבקשים לעצב את ביתם בסגנון המודרני אך לא רק.

האלון הטבעי הוא בצבע חום בהיר ועד חום בינוני אך לא מעבר לכך, הוא עץ קשה אשר לו מרקם גס ולא אחיד בעליל. מי שידו אינה משגת לרכוש את עץ האלון המבוקע, ירכוש לרוב את האלון הטבעי . אם בשנים עברו שימוש עץ האלון הטבעי לבניית מטבחים בלבד, הרי שבעידן הנוכחי הוא משמש גם עבור בנייה של מטבחים כפריים / מודרניים.

ככל ותבחרו בעץ המבוקע ו/או בעץ האלון הטבעי, תיהנו מיתרונות רבים ומגוונים שיאפשרו לכם להשאר מרוצים לשנים רבות קדימה. אם אתם זקוקים למשטח עץ במטבח ובכלל, שאלו אודות פלטת בוצר אלון.

יתרונות הבוצר

לכל בוצר עץ אלון אותו תרכשו יש יתרונות רבים ומגוונים ובין היתר :

  • הבוצר משתלב באופן מרהיב בכל מטבח ובכל סגנון עיצוב.
  • הבוצר מקנה למטבח מראה ייחודי ויוקרתי
  • נשמר לאורך זמן ולטווח הארוך
  • המשטחים נמכרים במידות שונות ומגוונות ובצבעים נרחבים.
  • העלויות שוות לכל כיס כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו
  • מיוצר בסטנדרט גבוה מאוד והשימוש שלו במטבח מגוון

השימושים השוני של פלטת בוצר אלון

פלטה בוצר מאפשרת לרבים לבצע שימושים רבים ומגוונים ובין היתר משמש בוצ'ר בלוק כמשטח עבודה במטבח, על גביו ניתן להניח את האוכל אותו אתם עתידים להניח על המנגל או על האש. מעבר למשטח העבודה ניתן באמצעות הבוצר לבנות רהיטים מרשימים ושימושיים בעל מראה יוקרתי ומופלא, ניתן באמצעותם למדף את הבית בכל אחד מהחדרים ואף בחדר המרכזי של הבית.

עוד ניתן באמצעות בוצר לבנות וליצור דלפקים שונים ומגוונים הן בבית העסק והן בבית הפרטי בו מנהלים שגרת חיים סטנדרטית וכמובן שנגרים רבים בוחרים בשל יתרונותיו הרבים להשתמש בבוצר.

לעמוד מוצר לחצו כאן

דוגמאות לשימוש בפלטות בוצ'ר עץ אלון

בוצ ר עץ אלון

בוצ'ר בלוק

פלטה בוצר