מספר עשורים אחורנית, נהנו רבים מרהיטים שבנויים מעץ מלא בלבד - כל מי שרכש לעצמו רהיט שלא מעץ מלא, רכש סוג ב' דהיינו רהיט לא איכותי. עם התפתחות הטכנולוגיה וההתקדמות אל עבר יצור ריהוט מלוחות מלמין, רבים רוכשים ריהוט איכותי לא פחות (אם לא יותר) מהעץ המלא שהיה נהוג כאמור בעשורים קודמים. המלמין משמש היתר לבניית מטבחים, בניית ריהוט משרדי ועוד.

כל המידע אודות פלטות מלמין

לוחות מלמין הפכו בעידן הנוכחי ולאור התפתחות הטכנולוגיה לנפוצים ומבוקשים מאוד, הן על ידי נגרים והן על ידי בעלי מקצוע אחרים. המלמין הוא חומר גלם עמיד מאוד, כך שאין זה משנה איזה ריהוט בחרתם לרכוש מחומר המלמין, אתם תיהנו ממנו לאורך זמן. עוד את המלמין ניתן לנקות בקלות , הוא ידידותי לסביבה. מלמין על פי רוב הוא לוח כפול וחסר צבע.

יצור פלטה מלמין מתבצעת באופן הבא: מספיגים נייר בשרף מלמין הנייר יכול להיות בכל מרקם ו/או צבע. לאחר ההספגה יש לייבש אותו באופן מקסימאלי עד שהוא מתקשה לחלוטין ולאחר מכן מדביקים אותו על המשטח הרצוי ובין היתר : על הסיבית, על ה – MDF, וזאת באמצעות חום גבוהה ולחץ. ציפוי מלמין עמיד מפני שריטות, מכות בלאי ועוד ובמילים אחרות הציפוי עמיד מאוד הן בשימוש היומיומי והן בשימוש לטווח ארוך.

היתרונות של המלמין

היתרון המשמעותי של מלמין יצוק הוא החיסכון הכלכלי אותו אתם חוסכים היום ובעתיד – החוזק של הפלטות מאפשר לשמור עליו לטווח ארוך מה שיחסוך לכם החלפת ריהוט מידי תקופה. יתרון נוסף ובלתי מעורער הוא הצבעים המגוונים שלו והגדלים השונים. קחו בחשבון שזהו חומר רב גוני ויש לו מגוון נרחב של סגנונות ושל מרקמים.

רכישה של ריהוט / מטבחים מהמלמין נמכרים בעלות ממוצעת ונגישה לכל לקוח – עצם הטכנולוגיה המתקדמת והיכולת לייצר ריהוט בעלות הגיונית, היא שמאפשרת מכירה בעלות שווה לכל כיס.

חומר עמיד – המשטחים כאמור מחזיקים מעמד לאורך זמן. הם עמידים מאוד ולא נשחקים במהרה, הם עמידים בפני קורוזיה, מפני שריטות ומפני מכות. כל עוד אתם שומרים על הארונות בהתאם, הם יחזיקו לכם מעמד לאורך זמן. המלמין מעניק מראה איכותי לחלל בו הוא ממוקם.

כיצד מחליטים האם לרכוש ריהוט מלמין

בבואכם לרכוש עץ מלמין, עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים ובין היתר לבחון את הסיבה לשמה אתם רוכשים את הריהוט שבנוי מלמין – עץ מלמין, האם אתם מגדלים בעלי חיים שיכולים להגיע אל הריהוט ולשרוט אותו (אזי כדאי לשקול לרכוש חומר גלם מזכוכית / מתכת). היה ואתם בונים את המטבח החדש שלכם, שקלו את המלמין שמחזיק מעמד לזמן ארוך ולא תתבקשו להתעסק עם תיקונים / החלפה בזמן הקרוב.

 

לעמוד מוצר לחצו כאן

 

מלמין