מבואת הכניסה היא השער לביתכם. היא הרושם הראשון שהאורחים שלכם מבקרים כשהם נכנסים פנימה, והרושם הזה משפיע עליהם לכל אורך הביקור.

מבואת הכניסה היא השער לביתכם. היא הרושם הראשון שהאורחים שלכם מבקרים כשהם נכנסים פנימה, והרושם הזה משפיע עליהם לכל אורך הביקור. השקעה בעיצוב המבואה משפרת את האסתטיות של הבית, את התחושה, את הזרימה ואת האווירה וגם את הפונקציונליות שלו. רוצים לעצב את המבואה ולעשות את זה בעצמכם? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור כניסה מהממת ומסבירת פנים לכם וגם לאורחים.

למה כדאי להשקיע בעיצוב המבואה?

המבואה שלהם היא הצצה חטופה לסגנון החיים שלכם ולטעמכם האישי. היא הדבר הראשון שהאורחים שלכם רואים כשהם מגיעים לביקור, ולכן היא צריכה לשקף את האווירה בבית ואת הווייב של בני הבית. מבואה מעוצבת לא רק מעשירה את הבית אלא גם מדגישה את תשומת הלב שלכם לפרטים, לסגנון, לעיצוב ולאירוח. היא קובעת את מצב הרוח שלכם וגם של האורחים ומזמינה אתכם וגם אותם להיכנס פנימה לבית וגם ללב. אך לא רק בטעם ובסגנון עסקינן. מבואה מעוצבת משפרת את הפונקציונליות של הבית. היא מאפשרת לכם ולאורחים שלכם לתלות מעילים, כובעים ושאר אביזרים וכן לאחסן נעליים בצורה מסודרת ונעימה. שולחן קונסולה, מראות מעוצבות לכניסה לבית או יחידת אחסון מעוצבת עוזרים לכם ולאורחים להתמקם, להתאקלם ולהרגיש בנוח. השתכנעתם? בואו נבדוק באילו חומרי גלם תוכלו להשתמש בתהליך עיצוב המבואה.

חומרי גלם מומלצים לעיצוב המבואה

בכל הנוגע לעיצוב המבואה, יש חומרי גלם שונים שאפשר להביא בחשבון ולהשתמש בהם. לכל חומר גלם יש מאפיינים ייחודיים ואופי משלו, וכל חומר גלם יעזור לכם לעצב את המבואה לפי העדפותיכם וטעמכם. הינה חומרי גלם מובילים:

  • פורמייקה – חומר עמיד רב־תכליתי שנמכר במגוון צבעים ובמבחר דוגמאות. אפשר להשתמש בו לעיצוב רהיטים אלגנטיים ומודרניים כמו שולחנות קונסולה, שידות אחסון או מדפים. ציפוי פורמייקה עמיד בפני שריטות וקלה לניקוי, ולכן היא אידיאלית לאזורים עם עֲבירוּת גבוהה כמו מבואת הכניסה.
  • עץ מלא – רהיטים מעץ מלא מוסיפים חמימות לכל חדר ונופך טבעי לכל חלל. עץ מלא מתאים במיוחד למדפים מעוצבים, לספסל ישיבה או לשולחן פרקטי. עץ מלא עומד במבחן הזמן ועם טיפול נאות הוא מוכיח את עצמו כהשקעה משתלמת.
  • מלמין – מלמין הוא כימיקל דמוי עץ המשמש לציפוי רהיטים. הוא עמיד בפני רטיבות ושריטות, ולכן הוא מתאים במיוחד לרהיטים של מבואת הכניסה.

האם אפשר לעצב את המבואה לבד?

עיצוב עצמי של המבואה אפשרי בהחלט אם יש לכם חזון ברור ואתם מוכנים להשקיע זמן ומאמץ בתהליך. יש הרבה משאבים מקוונים שיכולים לתת לכם השראה ולעזור לכם לצבור רעיונות ולתכנן את תהליך העיצוב.  אך אם אתם מרגישים שאין לכם את הטאץ' העיצובי המתאים ואתם לא יודעים איזה חומר גלם מתאים לאיזה רהיט במבואה, אל תהססו לפנות אלינו ולקבל טיפים, עצות, הדרכה והכוונה. החלטתם לעצב את מבואת הכניסה? אתם בדרך הנכונה. חומרי הגלם שלנו יסגרו לכם את הפינה וישלימו לכם את המבואה.